• ٣٢٢٨٩١٦٧_011 --- ٣٢٢٨٩٠٨٩_011
  • : بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران

هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران

هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران | همانطور که می‌دانید با پیشرفت علم و دانش در حوزه چشم پزشکی، روش‌های متنوعی برای جراحی چشم با هدف برداشتن عینک وجود دارد. یکی از این روش‌ها عمل لیزیک چشم ( LASIK ) است که در این مقاله قصد داریم به طور کامل آن را به شما معرفی کنیم. لیزیک ( keratomileusis با کمک لیزر) محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین نوع جراحی لیزر چشم است و می‌توان برای درمان نزدیک بینی، دوربینی، آستیگماتیسم و مشکلات پخش نور ( wave front) استفاده کرد. اولین سوالی که باید به آن پاسخ داد این است که عمل لیزیک دقیقا چیست و چه اتفاقی قرار است برای چشم رخ دهد؟

 

هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران

هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران
هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران

آشنایی با لیزیک چشم

عمل لیزیک چشم یک روش جراحی ایمن و موثر است که شکل قرنیه را تغییر می‌دهد و به نور اجازه می‌دهد تا به درستی روی شبکیه متمرکز شود. این جراحی شامل استفاده از لیزر برای ایجاد یک فلپ نازک روی قرنیه است که سپس برای دسترسی به بافت زیرین بلند می‌شود. سپس قرنیه با استفاده از لیزر اگزایمر تغییر شکل می‌دهد و فلپ تغییر مکان می‌دهد و امکان بهبود سریع و حداقل ناراحتی را فراهم می‌کند.

 

عمل لیزیک چشم‌ها برای کدام دسته از افراد مناسب نمی‌باشد؟

به طور کلی چشم پزشکان حاذق و با تجربه در صورتی که افراد به موارد زیر مبتلا باشند ، انجام این پروسه جراحی را جهت بهبود دید افراد پیشنهاد نمی‌کند.

افرادی که از دید نسبتا خوبی بر خوردار می‌باشند.
افراد با وجود نزدیک بینی بسیار شدید.
افراد با مردمک‌های بسیار بزرگ و قرینه‌ای بسیار نازک.
آن دسته از افراد که با افزایش سن تغییراتی در بینایی آن‌ها ایجاد شده باشد.
ابتلا افراد به نوعی بیماری چشم که سبب نازک شدن یا بر آمدگی قرینه شود.
آن دسته از بیماران که ورزش را به صورت جدی دنبال می‌کنند، زیرا می‌تواند در این مواقع آسیبی به چشم آن‌ها وارد شود.

هزینه عمل لیزیک چشم

هزینه کلیه عمل های جراحی درمانی و زیبایی، اعم از تصحیح بینایی با لیزر یا عمل جراحی لیزر چشم؛ با توجه به عوامل مختلفی متغیر بوده و نمی‌توان پیش از معاینه و بررسی بیمار، قیمت از پیش تعیین شده‌ای را در خصوص آن‌ها اعلام نمود. از همین رو بهتر است برای آگاهی پیدا کردن در رابطه با هزینه‌های این نوع جراحی به بهترین متخصص و جراح چشم در شهر محل زندگی خود مراجعه کنید.

 

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه عمل لیزیک چشم

در این بخش از مقاله‌ای که تا کنون آن را دنبال می‌نمودید قرار بر آن است که به عوامل موثر به روی هزینه و قیمت عمل لیزیک چشم بپردازیم تا بتوانید با علم بر هزینه عمل لیزیک چشم، به منصفانه بودن قیمت کلینیکی که به آن مراجعه می‌نمایید پی ببرید. در ابتدا به صورت تیتر وار به قیمت عمل لیزیک چشم اشاره نموده و بعد از آن به صورت کامل هر مورد را توضیح و شرح خواهیم داد تا از هر گونه ابهامی جلو گیری نمایید.
میزان تخصص متخصص
میزان و نمره کاهش بینایی (نمره چشم)
ابزار و دستگاه مورد استفاده
کلینیک و یا بیمارستان
حال فرصت آن است که پس از ذکر تیتر وار به صورت کامل به توضیح این موارد تاثیر گذار به روی هزینه عمل لیزیک چشم بپردازیم.

 

هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران

هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران
هزینه عمل لیزیک چشم در مازندران

۱- میزان تخصص متخصص

هزینه عمل آب مروارید و هزینه لیزیک چشم و دیگر جراحی های حوزه بسته به میزان تخصص متخصص متفاوت است در نتیجه می توان با اطمینان خاطر از تخصص وی، خود را به دستان وی سپرد. هرگز کیفیت را فدای هزینه پایین نکنید. شما تنها دو چشم دارید و تمام جهان به دیدن است پس، با انتحاب مناسب بهترین هدیه را به خود دهید و واضح دیدن را به خود باز گردانید.

۲- میزان و نمره کاهش بینایی (نمره چشم)

نمره چشم به میزان بسیار کمی در هزینه عمل لیزیک و لازک چشم تاثیر گذار است. این مورد را نیز می توان با پیگیری و مقایسه نمود و سپس تصمیم گرفت.

۳- ابزار و دستگاه مورد استفاده

ابزار و دستگاه مورد استفاده متخصصان بسیار اهمیت دارد چرا که عمل چشم یکی از حساس‌ترین عمل های پزشکی است. در نتیجه ابزار و دستگاه ها اهمیت بسیار زیادی دارند. بهتر است با تحقیق کامل تشخیص دهید که چه دستگاهی بهتر است.
با توجه به مورد گفته شده هزینه عمل لیزیک متفاوت است و بسته به کیفیت این مورد متغیر خواهد بود.

۴- کلینیک و یا بیمارستان

هزینه لیزیک چشم در بیمارستان‌های مختلف متفاوت است. در نتیجه سعی نمایید با توجه به همان محل، تشخیص دهید که هزینه عمل لیزر چشم که به شما ارائه اداده اند منصفانه است یا خیر.
توجه داشته باشید که پوشش دهی بیمه نیز در هزینه عمل لیزیک چشم تاثیرات زیادی دارد چرا که در این صورت حجم قابل توجهی از مبلغ عمل چشم به شما باز می‌گردد.

 

 

دکتر قارویی

 

آیا بیمه ها هزینه عمل لیزیک چشم را پوشش می‌دهند؟

متاسفانه بیمه‌هایی مثل تامین اجتماعی و بیمه سلامت با توجه به شرایط بیمه نامه، هزینه عمل لیزیک و لازک چشم را تحت پوشش قرار نمی‌دهند چرا که این عمل را یک عمل اختیاری می‌داند که فرد می‌تواند به جای عمل از عینک استفاده کند. بیمه تامین اجتماعی هزینه‌های قبل از جراحی، مثل آزمایشات مورد نیاز و داروهای بعد از جراحی لیزیک چشم را نیز به عهده نمی‌گیرد. اما افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت هستند می‌توانند برای هزینه برخی از آزمایشات قبل از عمل و رفع برخی مشکلات بهره ببرند.

اما بیمه تکمیلی می‌تواند در کاهش هزینه‌ها به بیماران کمک زیادی بکند. پوشش این بیمه در شرکت‌های بیمه متفاوت می‌باشد. مبلغی که بیمه‌های تکمیلی بابت هزینه ی عمل لیزیک پرداخت می‌کنند سقف دارد و این سقف توسط وزارت بهداشت تعیین شده است. در سال 1400 هزینه عمل لیزیک برای دو چشم حدود 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. بنابراین اگر قیمت لیزیک چشم برای شما در سال 1400 بیش از این مبلغ تمام می‌شد، تفاوت قیمت را بیمه تکمیلی قبول نمی‌کرد.

همان طور که می‌دانید بیمه تکمیلی بخشی از هزینه را به عهده بیمار گذاشته است که به آن درصد فرانشیز گفته می‌شود. درصد فرانشیز در هر قرارداد متفاوت است ولی معمولا حدود 10 درصد است؛ یعنی 10 درصد از قیمت عمل لیزیک چشم را خود بیمار باید پرداخت کند.

 

 

تماس با ما

آدرس مطب

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

ساعت کاری

شنبه تا 4 شنبه 17:00-09:00

شماره تماس

01132289167

01132289089

آدرس ایمیل

info@drgharoei.com
انواع روش‌های درمان خشکی چشم
انواع بیماری‌های چشمی
آب مروارید چیست
مقایسه لیزیک و لازک

info@drgharoei.com

011٣٢٢٨٩١٦٧ _ 011٣٢٢٨٩٠٨٩

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤