• 09377614599 -٣٢٢٨٩١٦٧_011 --- ٣٢٢٨٩٠٨٩_011
  • : بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران

بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران

بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران | خیلی از افرادی که دارای عیوب انکساری و اختلالات چشمی هستند، برای داشتن دیدی واضح و به دور از هر مشکل، مجبور به استفاده از عینک و انواع لنزهای تماسی هستند. اما خوشبختانه امروزه روش‌های جراحی با لیزر متفاوتی به وجود آمد است که با استفاده از آن‌ها می‌توان برای همیشه از انواع عینک و لنز رهایی یافت. عمل فمتواسمایل در کنار دیگر عمل‌های لیزری مانند لازک، لیزیک و.. موجب به رفع عیوب انکساری چشم می‌شود. این روش درمانی برای عده‌ای خاص می‌تواند بسیار مؤثر باشد بنابراین اگر می‌خواهید برای همیشه عینک را از روزمرگی خود حذف کنید پیشنهاد می‌شود تا انتها مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی عمل فمتواسمایل بپردازیم.

 

 

 

کاربرد فمتواسمایل برای انواع بیماری‌های چشمی

 

برخی از کاربردهای جراحی فمتو اسمایل به شرح زیر است :

 

 

 

جراحی فمتواسمایل برای آستیگماتیسم چشم

 

افرادی که دچار آستیگماتیسم هستند تنها از روش درمانی فمتواسمایل استفاده نمی‌کنند. درصورتی‌که فرد در کنار مشکل نزدیک‌بینی، دچار آستیگماتیسم خفیف باشد تا جایی که آستیگماتیسم تا 5 دیوپتر باشد با روش ریلکس اسمایل کاملاً قابل‌درمان است. فردی که دارای آستیگماتیسم بیشتر از 5 دیوپتر است می‌بایست از روش‌های درمانی دیگر بهره ببرد.

 

 

جراحی فمتواسمایل برای نزدیک‌بینی و دوربینی

 

جراحی فمتواسمایل برای کسانی که دچار نزدیک‌بینی در هر مقداری هستند می‌تواند بسیار اثربخش باشد. اما افرادی که از دوربینی رنج می‌برند، نمی‌توانند برای درمان از جراحی فمتواسمایل استفاده کنند. این دسته از افراد بهتر است روش‌های درمانی دیگر مانند فمتولیزیک را انتخاب کنند تا نتیجه موردنظر خود را به دست آورند.

 

 

 

بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران

 

 

 

بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران
بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران

 

مراحل انجام عمل فمتو اسمایل در مازندران

 

نحوه انجام این عمل به این صورت است که ابتدا چشم بیمار در چندین مرحله باید توسط قطره استریل شسته شود. استفاده از این قطره جهت ضدعفونی و بی‌حسی کامل چشم بیمار است. در مرحله بعد پزشک توسط ابزاری به نام اسپکولوم چشم بیمار را باز نگه می‌دارد تا در حین انجام جراحی پلک نزند.

در مرحله بعدی پزشک به وسیله ابزار فمتو سکند ویژو ماکس در عمق ۱۱۰ تا ۱۳۰ میکرونی از سطح قرنیه دو برش ایجاد کرده که این برش‌ها یک بافت عدسی شکل را تشکیل می‌دهند. لیزر فمتو سکند ویزو ماکس دارای قابلیت تنظیم برش دقیق تا عمق مشخص و تجهیزات نرم افزاری پیشرفته‌ای می‌باشد. در مرحله بعدی پزشک یک برش لبخند مانند روی بافت قرنیه ایجاد کرده و از میان آن برش بافت عدسی مانند را خارج می‌کند. با خارج شدن این بافت تغییرات لازم در ضخامت و لایه‌های بیرونی قرنیه انجام شده و عیب چشم اصلاح خواهد شد.

 

 

ویژگی بهترین جراح اسمایل چشم چیست؟

 

بهترین جراح اسمایل چشم همواره ویژگی‌هایی هم دارد که اصولا در میان بیماران با این ویژگی‌ها معرفی و شناخته می‌شود، لازم به ذکر است که بهترین جراح باید قبل از انجام عمل ابتدا شرایط بیمار را مورد بررسی قرار بدهد، با بهترین پیشرفته ترین مراکز فعالیت کند، برای بیماران زمان کافی در نظر بگیرد و شرایط جراحی و مراقبت‌های بعد از آن را به صورت دقیق برای بیمار توضیح بدهد تا بیمار با اطمینان کامل به انجام عمل بپردازد. با توجه به ویژگی‌های جراح و سابقه بالا و عملکرد عالی ایشان می‌توان به راحتی بهترین پزشک را انتخاب کرد و به ایشان مراجعه نمود. جراح چشم خوب عمل خود را با دقت بالایی انجام می‌دهد تا بیمار به خوبی مورد درمان قرار بگیرد و احساس رضایت کند.

 

 

 

عمل فمتو اسمایل با چه مزایا و معایبی همراه است؟

 

اگر قصد انجام جراحی فمتو اسمایل را دارید، بد نیست با برخی از مزایا و معایب این عمل لیزری چشم آشنا باشید. در ادامه لیستی از مهم‌ترین مزیت‌ها و معایب این عمل چشمی آورده شده است؛ که عبارتند از:

مزایای جراحی فمتو اسمایل:

اصلاح بیشترین میزان نزدیک‌بینی با کمترین خطرات
پایین بودن احتمال ابتلا به خشکی چشم و عفونت بعد از عمل
بالا بودن احتمال نتیجه موفقیت جراحی
کوتاه بودن طول دوران نقاهت
انجام جراحی در کمتر از 30 دقیقه

معایب جراحی فمتو اسمایل:

نیاز به انتخاب بهترین متخصص و جراح برای انجام جراحی
بالا بودن هزینه عمل
عدم امکان اصلاح دوربینی چشم
امکان ناپذیری اصلاح پیر چشمی
عدم امکان درمان آب مروارید
احتمال باقی ماندن بخشی از بافت عدسی در چشم
حساسیت به نور و تاری دید بعد از عمل

 

 

بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران

بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران
بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران

 

هزینه ی عمل فمتواسمایل چقدر است؟

 

هزینه‌ی جراحی فمتواسمایل بسته به عوامل مختلف از جمله موقعیت جغرافیایی، نوع و امکانات مرکز جراحی، تجهیزات مورد استفاده، میزان تجربه و محبوبیت جراح و … متفاوت می‌باشد.

اما به طور کلی، هزینه جراحی فمتواسمایل به دلیل تجهیزات پیشرفته‌ی مورد استفاده در این عمل، از هزینه جراحی لیزیک سنتی بیشتر است.

 

 

 

آدرس مطب

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

شماره تماس

01132289167

01132289089

آدرس ایمیل

info@drgharoei.com

انواع روش‌های درمان خشکی چشم
آیا بعد از لیزیک چشم ضعیف می‌شود؟
جراحی بلفاروپلاستی در مازندران
بهترین جراح فمتو اسمایل در مازندران

info@drgharoei.com

011٣٢٢٨٩١٦٧ _ 011٣٢٢٨٩٠٨٩

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤