• ٣٢٢٨٩١٦٧_011 --- ٣٢٢٨٩٠٨٩_011
  • : بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران | عموما پوست صورت مخصوصا پوست اطراف چشم در اثر بالارفتن سن تحت تاثیر قرار می‌گیرد و دچار افتادگی پلک، شل شدن پوست، پف زیر چشم و یا سیاهی دور چشم می‌شود. یکی از بهترین روش‌های درمانی برای رفع این مشکلات اطراف چشم، عمل بلفاروپلاستی است. همیشه پیدا کردن بهترین دکتر برای عمل‌های زیبایی بسیار مهم است. حال اگر این عمل مربوط به اندام‌های بسیار مهم بدن مانند چشم باشد، اهمیت آن بسیار بالا می‌رود. در صورتی که نتوانید بهترین بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران را انتخاب کنید و در انتخاب خودتان دچار اشتباه شوید ممکن است به چشمانتان آسیب‌های جدی برسانید. حتی اشتباه در انتخاب پزشک ممکن است منجر به از بین رفتن بینایی شما شود. البته انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران نیز به علت وجود پزشکان بسیار زیاد کار سختی است. اما ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران آشنا کنیم.

 

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران

 

چرا باید بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران را برای جراحی انتخاب کرد؟


چشم، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اعضای بدن انسان است. با چشم‌ها، قدرت بینایی که یکی از حواس مهم بدن انسان است، ارضا می‌شود. اگر آسیبی به چشم‌ها وارد شود، جبران آن، به‌سختی امکان‌پذیر است.

پس بهتر است، برای انجام جراحی‌های مختلف، خصوصاً زیبایی، پزشک مطمئن و قابل اعتمادی انتخاب کنید.

این نکته را نیز نباید فراموش کرد که چشم، عضو بسیار حساس و حیاتی بدن است:

از یک سو، بینایی مهم‌ترین حس ما و دیدن، راه اصلی ارتباط ما با دنیای پیرامون است.
از سوی دیگر، چشم در مرکز صورت قرار دارد و تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت چهره دارد.

ضرورت یافتن جراح بلفاروپلاستی مورد اطمینان، جهت انجام جراحی پلک، یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی است.

چشم‌ها، حساس‌ترین بخش بینایی و زیبایی صورت هستند. هرگونه تغییر در چشم‌ها، در زیبایی صورت تاثیرگذار است. تغییر صحیح، زیبایی را افزایش می‌دهد و تغییر اشتباه، سبب کاهش زیبایی خواهد شد.

چشم‌ها، تاثیرگذار‌ترین عضو مورد توجه در زیباشناسی چهره هستند. انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران، برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب از جراحی، بسیار اهمیت دارد.

درصورتی‌که بتوانید بهترین پزشک جراحی پلک را برای انجام این جراحی پیدا کنید، سلامتی و زیبایی در نتیجه نهایی بلفاروپلاستی، قطعی است؛ زیرا پزشک معتمد، ضمن دارا بودن تخصص کافی و مهارت در جراحی، دانش و علم آن‌ را نیز دارد.

 

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران

 

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران
بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران

بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

به طور معمول بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی، افرادی که بیش از 30 سال سن دارند مناسب است، اما گاهی اوقات عوامل ارثی که منجر به افتادگی پلک می‌شوند، پزشک را مجاب می‌کنند که جراحی بلفاروپلاستی را برای افراد با سن کمتر نیز انجام دهند.
اگر شما به دلیل افزایش سن دچار افتادگی پلک شده‌اید و تصمیم دارید اقدامی را در جهت جوانسازی پلک انجام دهید، ما به شما عمل بلفاروپلاستی را پیشنهاد می‌دهیم.
اگر پلک‌های شما شل و عضله‌های پلک شما برای نگهداری و کنترل خود پلک دچار مشکل شده‌اند، می‌توانید بلفاروپلاستی پلک بالا و بلفاروپلاستی پلک پایین را انجام دهید. با انجام این دو عمل، شل بودن و افتادگی پلک شما برطرف می‌شود.
اگر از دسته افرادی هستید که شیار پلک بالایی شما به درستی شکل نگرفته است و چشم‌هایی به اصطلاح کشیده و بادامی شکل دارید، می‌توانید با انجام این جراحی اقدام کنید، چرا که پس از انجام این جراحی چشم‌های شما درشت تر دیده می‌شود و چهره شما را زیبا و جذاب‌تر می‌کند.

بلفاروپلاستی برای چه افرادی مناسب نیست؟


یکی از موضوعاتی که امروزه متخصصان با آن روبرو می‌شوند، مراجعه افراد جوان برای انجام عمل بلفاروپلاستی است. باید گفت این عمل برای این دست از افراد عمل مناسبی نخواهد بود، چرا که سن این دست از افراد به گونه‌ای است که چهره آن‌ها ثابت و پایدار نشده و امکان تغییرات برای آن‌ها وجود دارد و از همین جهت توصیه می‌شود تا سن 30 – 35 سالگی به این عمل فکر نکنید. همچنین توجه داشته باشید درخواست بیش از حد برای کوتاهی پلک نداشته باشید، چرا که اگر این کار را انجام دهید پلک شما بیش از حد کوتاه می‌شود و چشم شما به مرور خشک می‌شود که خشکی چشم به مرور زمان می‌تواند به بینایی شما آسیب وارد کند.

همچنین لازم است بدانید که عمل بلفاروپلاستی برای برطرف کردن مشکلاتی چون خط اخم، چروک بین دو ابرو، افتادگی ابرو و برطرف خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم مناسب نیست و برای برطرف کردن هر یک باید از شیوه و روش مخصوصی استفاده کنید.

 

چه پزشکی مجاز به انجام این عمل است؟


بسیاری از افراد ادعا می‌کنند که می‌توانند این عمل را انجام دهند. اما باید بدانید پزشکان عمومی مجاز به انجام این کار نیستند و تنها افردی که متخصص جراح عمومی، جراح پلاستیک و یا متخصص گوش، حلق و بینی هستند می‌توانند این عمل را انجام دهند. در نتیجه، توصیه می‌شود در زمان مراجعه به پزشک به این موضوع دقت داشته باشید و چشمان خود را به دست هر کسی نسپارید.

 

پیدا کردن بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران


از آنجایی که جراح نقش بسزایی در رسیدن به نتیجه مطلوب دارد برای انتخاب بهترین جراح زیبایی پلک می توانید از معیار‌های تخصصی افراد برجسته و همچنین از بیماران آن جراح به منظور تشخیص استفاده نمایید.

تمام ویژگی‌های علمی، تخصصی و عملکردی یک جراح خوب به چند دسته تقسیم می‌شوند که در زیر به بخشی از آن‌ها اشاره می‌نماییم:

میزان تخصص و تحصیلات
میزان مهارت وتجربه
محل کلینیک و نحوه ی رفتار با بیمار
تماشای نمونه کارهای جراح در انتخاب جراح خوب بلفاروپلاستی بسیار کمک کننده است.
معمولا نمونه کارهای پزشکان متببحر در اینترنت و در سایت های مختلف پزشکی و سایتهای اشتراک ویدئو همچون یوتیوب و یا آپارات وجود دارد. با دیدن این نمونه کارها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 

 

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران

 

 

 

 

معیارهای شما برای انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران چیست؟


عمل جراحی پلک اقدامی حساس و دائمی برای رفع چین و چروک‌های اطراف چشم است. به همین دلیل انتخاب کلینیک مناسب در این زمینه اهمیت زیادی داشته و نیازمند صرف وقت و تحقیق کافی است.

کلینیکی که انتخاب می‌کنید باید علاوه بر دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، به پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی مجهز باشد عمل بلفاروپلاستی بسیار عمل حساسی است و اگر به جای متخصص جراحی پلک به تکنیسین واگذار شود ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما ایجاد شود.

 دکتر قارویی جراح متخصص پلک با تجربه بیش از ۷۰۰۰ عمل موفق به شما اطمینان میدهد که در این مرکز تمام مراحل درمان افتادگی و پف پلک‌های شما با تکنیک‌های پیشرفته و روز دنیا تنها در یک جلسه بدون جای بخیه و اسکار و با ماندگاری دائمی انجام می‌شود. از مزایای برجسته این کلینیک این است که تمام مراحل عمل توسط بهترین پزشک متخصص بلفاروپلاستی انجام شده و به هیچ وجه به تکنسین واگذار نمی‌شود.

 

 

پیش از انجام بلفاروپلاستی چه معاینه‌هایی انجام می‌گیرد؟


قبل از اقدام برای انجام جراحی بلفاروپلاستی لازم است پزشک از برخی روش‌های تشخیصی استفاده کند. این کار به بررسی جزییات صورت و برنامه ریزی برای انجام عمل بلفاروپلاستی کمک خواهد کرد. در ادامه برخی از مهم‌ترین معاینات قبل از بلفاروپلاستی را معرفی می‌کنیم.

 

1- معاینات فیزیکی


طی معاینه‌های فیزیکی، پزشک میزان پوست اضافه موجود در پلک را اندازه گیری می‌کند. همچنین، توانایی چشم در تولید اشک سنجیده خواهد شد.

 

2- بینایی سنجی


در این مرحله، پزشک باید میزان نقش افتادگی پلک را در میزان کم بینایی بیمار مشخص کند. گاهی یک بینایی سنجی ساده نشان می‌دهد که کم بینایی فرد از ضعیف بودن چشم او ناشی می‌شود.

 

3- عکسبرداری تشخیصی


عکسبرداری از پلک به پزشک کمک می‌کند تا نقاط جراحی و برش‌ها را به خوبی تشخیص دهد. عکسبرداری باید از زوایای مختلف چشم و پلک انجام گیرد.

 

دکتر قارویی

بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران
بهترین جراح بلفاروپلاستی در مازندران

انواع جراحی های زیبایی پلک به چه صورتی انجام می گیرد؟


جراحی زیبایی پلک به سه نوع و مدل انجام می‌شود که هر کدام از آن‌ها مزایای خودش را دارد. این سه نوع عبارت است از:

 

1- جراحی پلک بالا


2- جراحی پلک پایین


3- جراحی به روش ملتحمه

 

 


در روش جراحی پلک بالا، ابتدا جراح برشی موازی با چین و چروک‌های طبیعی روی پلک بالا ایجاد می‌کند. با ایجاد این برش، جراح یک بخش هلالی از پوست، تمام چربی‌ها و همچنین عضله‌های زیرپوستی را بر می‌دارد. همچنین پوست اضافی و کیسه‌های چربی که به صورت پف‌هایی در بالای پلک هستند را برمی‌دارند.
اگر چشم حالت افتادگی پلک نیز داشته باشد، می‌توان در همین مرحله از جراحی، از بخیه‌های قابل جذب برای ترمیم آن استفاده نمود.
بعد از این کار، نوبت به بستن محل برش‌ها با بخیه‌های ظریف می‌باشد.
با این جراحی می‌توان شکل و موقعیتی که پلک بالایی دارد را بهبود بخشید. همچنین این نوع جراحی می‌تواند مشکل دید و محدودیت آن را برطرف کند.
با این نوع جراحی، فرد ظاهری جوان تر و شاداب تر پیدا خواهد کرد.
گاهی اوقات ممکن است برای گرفتن نتیجه بهتر و قابل رضایت بخش‌تر، عمل بالا کشیدن ابرو نیز انجام شود.

 

 


جراحی پلک پایین

 

در جراحی پلک پایین، جراحی بدین گونه انجام می‌شود که ابتدا جراح با ایجاد برش‌هایی در قسمت پایینی مژه و به موازات چین و چروک‌های زیر چشم، برش‌هایی ایجاد می‌کند.
سپس چربی‌ها و پوست‌های اضافی را همانند جراحی پلک بالا با یک برش هلالی شکل، بر می‌دارد.
پس از آن نوبت به دوختن جای زخم‌ها با بخیه زدن می‌شود. این بخیه‌‍ها باید بسیار با دقت و نازک زده شوند.
این نوع جراحی بیش‌تر برای برداشتن پف‌ها و کیسه‌های چربی که در زیر چشم وجود دارد انجام می‌شود.
این جراحی نیز سبب جوان‌تر شدن و شاداب‌تر شدن چهره افراد می‌گردد.

 

 


جراحی به روش ملتحمه

 

در این نوع از بلفاروپلاستی، جراح برش را از قسمت داخلی یا همان پشت پلک انجام می‌دهد و چربی‌های اضافی را از این ناحیه خارج می‌کند.

سپس محل برش‌ها با استفاده از بخیه‌های نازک و قابل جذب، ترمیم می‌شوند.

این نوع جراحی بیش‌تر برای افرادی انجام می‌شوند که درسنین پایین‌تر عمل پلک انجام می‌دهند. چرا که پوست در این سنین حالت ارتجاعی داشته و هنوز سفت است.

یکی از مزایایی که این روش نسبت به روش‌های دیگر دارد، این است که در این توع جراحی پوست برش داده نمی‌شود و برش فقط از طریق ملتحمه صورت گرفته و چربی‌ها از همان ناحیه خارج می‌شوند.

 

دکتر قارویی

 

مراقبت‌های قبل و بعد عمل بلفاروپلاستی


مراقبت‌های قبل و بعد از عمل بلفاروپلاستی مجموعه‌ای از نکات هستند که لازم است تا قبل و یا بعد از عمل انجام گیرند تا عوارض جراحی به حداقل کاهش یابند. توجه به برخی از نکات قبل از عمل و برخی نیز بعد از عمل جراحی ضروری است. این مراقبت‌ها بسته به شرایط فرد و سلامت عمومی وی می‌توانند متفاوت باشند و لازم است تا هر فردی بسته به شرایط خود از پزشک خود این مشاوره‌ها را دریافت نماید. در ادامه به مراقبت‌های عمومی قبل و بعد عمل بلفاروپلاستی اشاره خواهیم کرد.

 

 

 

تماس با ما

آدرس مطب

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

ساعت کاری

شنبه تا 4 شنبه 17:00-09:00

شماره تماس

01132289167

01132289089

آدرس ایمیل

info@drgharoei.com

انواع روش‌های درمان خشکی چشم
مزایا و معایب فمتو اسمایل
جدید ترین عمل‌های لیزری حذف عینک
روش استفاده صحیح از قطره چشمی

info@drgharoei.com

011٣٢٢٨٩١٦٧ _ 011٣٢٢٨٩٠٨٩

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤

بابل، ميدان كشوري، سرداران ٢ ، ساختمان پزشكان روجين، طبقه ٤